You belong with me...


Fin bild ;) i lindas villavagn innan ja slog ut tänderna :P



Nu va de tors :)
men inte min bästa tors direkt :S halsen gör ont än och allt som inte ska hända just idag händer :(
Men men skit i de nu ska ja köööra haha!
Ska bara se om ja orkar mig ner och sola nu.
Sen behöver ja åka till H&m och köpa ögonskugga.
Har även svårt att bestämma mig för om ja ja ska orka mig till systemet och köpa nått eller om ja ska ta min jätte jätte stora chamagne flaska? Hum guuud va ja är lat jag orkar igentligen inte gå ut än :P 
De e tråk väder idag också ju!
taylor swift nya låt är söt :) den videon va söt tycker ja så nu lyssnar och tittar ja på den så kul har ja .
Den heter You belong with me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0