Bästa helgen :D


Där kan man va!


Alltid har ja så kul i sthlm detta har varit bästa och sjukaste och roligaste helgen på väldigt länge.
Ja och Anna hade verkligen en kanon helg med jävligt mycket skratt.
I fredags va vi ute på krogen dom drog in oss på sturekompaniet vakterna sa att vi skulle in dit vi bara lydde :P
Sen knacka dom på våran dörr på hotellet och ville ta kort med oss och alla stirra mycket dom trodde vi va kändisar :O
Ja tror dom blanda ihop oss med lilleskutt och bamse.
Sen i lördags så va vi på stan titta i affärer och cpa sen åkte vi på förfest till anders där kosse och danken va :D
Alltid lika kul och träffa dom igen dom är världens goaste människor.
sen gick vi på krogen och efterfest vi va hemma vid halv åtta i morse sen sov vi vell typ tre timmar sen va de dax att åka hem :(
Mitt hår höll på att brinna upp på krogen och jag hade väldigt kul och sa heltin : Här kan man va här kan man va här kan man va.
Tillslut ville danken och kosse döda mig om ja sa de igen ;)
Ja helt sjukt bra helg de känns inte precis lockande att åka hem nu och jobba imon ;S
Hoppas på att dom kommer ner till min födelsedag ´sen åker vell vi upp till sthlm snart igen och shoppar och fester nästa lön typ :D
Har massa roliga bilder men de cpar här nu när vi är på bussen så de går inte ladda upp dom så ja får göra de imon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0