Det blav skit :O



<3


pp jag hade all rätt att vara nervös när ja skulle färga håret för som ja trodde blev de skit.
Det blev grå/blått :O
Sen va mitt underhår forfarande blondt så de såg ut som han hade glömmt att färga de och i de grå blå håret så va de vita prickar de såg ut som en som aldrig färgat ett hår innan hade gjorde de.
Så ja fick panik och ringde Linda och vi åkte och köpta massa blond färg och hon färga om de blond med lite mörka slingor i underhåret.
NU är ja nöjd :D Men bara de att ja betala 1400 för de hos frisören och för färgen hemma betala ca 100 så om Linda hade gjordt de först hade de blivit billigare.
Så jävla mycket jag älskar Linda guud hon rädda mitt liv och hon ställde upp direkt och vi körde i full fart och köpte hår färg tack tack tack tack gumman love u!
Tur att du är hemma igen (Y)
Nu ska ja en sväng till knalleland sen ska ja hinna sola också sen blir de utgång med Linda :D wohoo hoppas Anna hänger med också, och så ska vi förfesta med Tess :D

Så jävla kul ska de bli ja har längtat efter detta så länge.
Bara Linda kan sova lite när hon kommer hem så hon inte är helt död.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0