HEEELLLGGG!! KÖÖÖR BARA KÖÖÖR ;)




Fredag och de e helg wohooo :D
Hade en jävligt kul kväll igår verkligen skit kul..:D:D
Det börja med att ja sluta jobbet och åkte en snabbis till Gina sen när ja kom hem hade ja 20 min på mig att sminka mig hitta kläder och fixa håret ska stressa som fan men hann precis bli klar så kom David, Lukasz och Erik och hämta mig och vi åkte till Stefan på förfest.
Sen kom Jonna,Cornelia,Sandra,Dahl även Elin kom för bli en liten stund.
Sen va vi där och förfesta sen blev de X&y åkte hem vid halv två för ja skulle upp och jobba idag.
Fan va kul ja hade va längesedan ja hade så kul på förfest och krogen :)
Ikväll ska ja ut och äta med Julia,Linda och Tess vi ska fira att ja och Linda fyllt 20 år nu :)
Efter vi ätit ska vi disco bowla de blir kul kul kul...
Är bara tvungen att skriva de Anna ja är inte sur på dig.. Jag är bara jävligt besviken och och trött på att du inte bryr dig så mycket som ja bryr mig om dig.
Trött på att du kan göra vad du vill och bara tro att alla bara glömmer de.
Jag fyllde 20 år en gång i livet och du lovade att komma och fira mig, va med oss tjejer först, du kom inte..
Sen när du väl kom sent som fan till festen prata du typ inget med mig och stannade i högst en halv timma, timma.
Jag bad dig att stanna för min skull du sa ja, när ja titta tillbaka va du borta och hade gått.
Kanske låter som en lite sak för dig men den dagen betyde Mycket för mig och mina riktiga vänner stanna för min skull för ja fyllde 20 och dom ville fira mig.
Så nu kanske du förstår varför ja är ledsen på dig.
du betyder jätte mycket för mig men ja vill ha vänner som ja vet finns där och behandlar mig som jag är värld nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0