Grattis lovli Lime på 20 års dagen <3




Tisdag avklarad(Y)
Grattis Linda idag blir du stora flickan ;) Skicka sms till henne i morse och sa att de va dax att köpa rullator imon är de min tur att gå ner på stan och se om ja kan hitta någon fräsig rullator nu när jag är så gammal :P
Imon är de ons och ja fyller 20 wohoo systemet imon? de behövs ju verkligen inte jag har 3 stora champagne flaskor en toffefi sprit och en absolut mango, men ja har också värde check på systemet ;) Ja alkis nej då nej då haha.
Ååå ja blir så arg oå dessa jävla finnar dom ploppar upp överallt nyss va de på hela hakan nu är de i pannan varför kommer ni och besöker mitt aniskte nu när ni inte brukar göra de annars? :S dumma vinter!!
Julia är mys sugen ja me :D Jag säger ju de julia min affärside med att hyra killar när man behöver dom hade gått hem :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0