Helg :D


Garvet ;) FAn va ja skratta i sthlm och hela dena veckan på jobbet (Y)

Nu va de helg det är inte alls helt fel alltså :D
Idag ska jag vara med Linda och Julia vi ska prata en massa och titta idol :)
Alltid när vi ska titta idol brukar vi prata så mycket att vi inte tittar när dom sjunger haha får vell se hur de blir idag.
Ja har sagt att ja inte ska gå ut denna helgen och jag är redan party sugen nu illa illa.
Fan nu tänkte ja ju va hemma denna helgen för att ladda upp och för jobb veckan som kommer och ladda för festen.
Men de blir ju ingen jobb vecka så igentligen skulle ja kunna gå ut :p men ja blir ju bara tjockare om ja super.
Fan vilka problem ja har ;)
Imon ska ja och Malin ha gemensamt släkt kalas här hemma då blir de också massa massa mat och dricka också :O
Ja ska åka till Lindas jobb och baka tårta till kalaset imon också de ska bli kul :)
Sen ska vi planera hela festen och skriva lista och skit det är massa att göra skoj skoj :D
Ja ska verkligen tvinga mig själv att träna hela denna veckan nu när ja är ledig känner mig verkligen äcklad av mig själv och innan så orkade ja inte träna när ja jobba.
Men nu jobbar ja inte och då SKA ja träna!
Ne nu ska ja åka och soooola :D
Just de ja har köpt klänning och hårband till festen nu (Y)
Men klänningen har ja inte prövat än eftersom ja köpt den från nelly och Julia har den hemma än, hoppas den passar och är skit snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0