Inte kul men en bra läxa!




Denna festen som skulle vara världens roligaste grej att fira min och Lindas 20 års dag, en dag som betyder mycket för oss har ju nu blvit sådär :S
Jag ser verkligen fortfarande fram emot festen till hundra procent och även om inte dom ja trodde va mina riktiga vänner kommer så ska ja ha en riktigt trevlig och galen kväll med folkets som betyder nått och verkligen ställer upp.
Jag tycker det är en så dålig stil av vissa med detta alltså jag och Linda har lagt ut pengar på detta så vi ska ha kul och för alla alltid klagar på hur tråkigt det är på krogen, men när de väl blir av så är det inte alls lika många på som va på allt från början.
Jaja de skiter ja igentligen i hur många folk som kommer men dom nära vännerna då?
Dom som inte ens kommer ihåg vilken dag de var, eller inte ens anstränger sig för att komma eller ens bryr sig om att höra av sig och säga att dom tyvär inte kan komma men att vi ska ha de så kul ändå?
Dom, är dom vänner igentligen?
Va bara tvungen att skriva av mig för jag blir så jävla besviken på detta jag blir verkligen ledsen :(
Imon är iallafall dansen de ska bli kul :D
FREDAG : DANS
LÖRDAG:FEST
så vissa inte glömmer.. eller a om man glömmer ens vänners födelsedag vill man ens komma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0