Topp!!



Niice dessa blir e på festen,, Hanna goes monster lååång!


Ja mitt humör är på topp tralaalalallaaa :D
Nu har ja solat städat och fixat mig och sitter nu och lyssnar all musik vi ska ha på festen.
Är redo för att åka till knalleland när Mammi kommer hem.
Ja ska köpa strumpbralls för ja köpte ett par i ons tror ja de va sen när ja skulle sätta på mig dom så klart så drog ja sönder dom så de blev maska genom hela strumpbyxan :(
Så de blir bara till att köpa nya. Ja vill även ha ett par fina glittriga örhängen (Y)
Mamma ska titta på stövlar så detta kan bli farligt för mig när vi går in i en skoaffär för ja är skoaholic haha fint ord ja kom på själv ;)
Ne men alltid när ja går in i en sko affär hittar ja några nya snygga pums och de får faktiskt in plats mer i min hylla nu! :O
Eh man kan alltid göra en ny hylla ;)
Jag håller med henne i filmen in here shoes, hennes syster frågar henne varför hon har så många skor?
Då säger hon att de e bra för när hon är glad eller ledsen eller nått annat vill hon inte frossa i mat för då blir hon tjock.
Och om hon shoppar kläder blir hon deppig ibland för kläderna inte sitter bra men skor sitter alltid bra och de finns alltid några som passar varje person :)
Låter ja besatt? Yes de e ja ;) Skor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0