Dax att pallra sig ut!



sjuk :S

Ja nu är de snart dax för mig att gå ut första gången på hela veckan.
Är fortfarande sjuk och känner mig inte alls bra men de känns som ja måste ut och sätta fart på kroppen igen så den inte däckar ihop totalt.
Tänkte fråga Malin om hon vill följa med till knalleland när hon har slutat måste dit och lämna tillbaka en tröja ja inte vill ha. 
Hur gör man om man vill flytta?
Om ja vill flytta till en annan stad?
Först måste ja fixa jobb i den staden är de bara att flytta sen om man hittat lägenhet?
Ja antagligen dax att skriva mer ansökningar!
Ja lysnnar Emd nu de va ett tag sen ja gjorde de nu :P
Dom är faktiskt bara men dom låtarna som inte är så kända är bäst helt klart :)


Detta har ja på mig idag.
Ja lämna inte tillbaka legginsen får försöka vänja mig vid dom :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0