varma kläder?



Nått sånnt hade varit fin att ha men de är nog allt för kallt för de :(

Nu har jag bara slappat tittat idol och sovit länge de va skönt.
Men nu är de bara de att ja känner mig sjukare nu igen :( ska ja aldrig bli bra?
Jag som ska till Lotta imon hon och Ida har stor födelsedagsfest på gården det ska bli kul, det kommer band som ska spela och vi ska äta god mat och dricka gott trevligt trevlig.
Men vad ska man ha på sig? eftersom banden kommer spela ute så behöver ja ha varma kläder kanske kan ta något nytt? :)
Ne om man skulle fixa sig lite så ja är klar när mammi och pappi kommer hem.
Sen när Julia har slutat ska vi även åka och handla present till Lotta :)
Just de idol, han jíhde kopian han va heet :D och han eddie också (Y)
Men dom ja verkligen ser frem emot att se i finalen är Rasmus och hon andra lilla söta tjejen som va med i idol förra året. :)


Saknar Linda, nu får du komma hem så vi kan ut och röra oss i skogen och på krogen ;)


Jag med vatten flaskan i högsta hugg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0