DUktig Hanna, men ont i hela kroppen :S



Jag och Julia första gången vi åkte till sthlm denna sommaren.
Fan va kul vi hade, när vi satt på bussen här hade vi värsta förväntningarna:)
Guuud va kul när ja ser denna bildning får ja bara känslan av hur glada vi va då för att komma bort från borås och va i sthlm.
Jag vill nu igen vill du Julia? ska vi dra? ;)

Sådär nu har jag varit och hämtat ut pengar på Maxi och solat :)
Och vet ni vad jag cyklade på min cykel som jag fått av mormor den heter märta och ja älskar den :)
Jag hade glömmt hur kul och bra det vara att cykla, tur att ja kom på de nu igen då.
Ja nu ska ja snart duscha och fräsha till mig sen ska jag göra sittupps vilket jag suger på.
Malin hjälpte mig igår med att sitta på mina ben det gick mycket bättre men nu är ju inte Malin hemma :(
Sen ska jag åka och jobba, Bara två jobb dagar kvar denna vecakn, hoppas verkligen jag får va kvar nästa vecka också men de tror ja tyvär inte :(
Jag har jätte ont i hela kroppen, nacken gör mäst ont de känndes inget skönt alls igår när ja stog och plasta då ville ja bara knäcka till den jävla nacken så den blev bra.
Men men de är vell så när man har förkyldning i kroppen än.
Just det jag läste Blondinbellas kille Nils blogg.
Jag hade fått för mig att han va väldigt tråkig och ville va perfect typ riktig bratt men när ja läste hans blogg fick ja en helt annan uppfattning han verkar riktigt rolig tycker ja:) så läs han blogg!
Jaja nu ska jag hoppa in i duschen så ja blir klar någon gång idag.
Tjaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0