Fixar Hanna..




Cp innan jobbet ;)


Nu har ja fixat lite och de tog sin tid eftersom ja helatiden blir helt snurrig i huvudet och trött och varm i hela kroppen usha jävla förkyldning gå bort!
Jag har varit och solat idag också bara tio min så ja inte bli sjukare.
Fan va snabbt färgen försvinner när man kommer hem från utlandet.
Sen har jag fräshat till mig vilket verklien behövdes efter en veckas sjudom :P
har plockat ur diskmaskinen gjort sallad och pasta till två dagar.. duktig Hanna! ;)
Nu ska ja tita upp lite hotell och så till sthlms resan vi har planerat in helgen efter min och Lindas fest.
Vi tänkte fira mig,Linda och Tess eftersom när vi har festen har vi ju inte fyllt än och när man fyller 20 då ska de firas rejält så de så!
Ja säger som Tess, då är man inte barn lägre ;)
Så om Tess och Linda får ledigt eller a inte om NÄR dom får ledigt så blir det för hoppningsvis ja,Julia,Tess,Linda och Frida som åker :)
Vet inte hur de blir med Anna hoppas hon vill följa med men hon säger att hon inte har råd :(
Spara Anna spara!
Vi hade då iallafall tänkt gå på grönan eller skansen, shoppa,kanske titta idol eller nått annat, ha mysigt vi tjejer, och festa så klart festa som aldrig förr fira oss alla för vi är 20 :D Fan va kul!


Flickor, Vi Åker och ha kul vi KÖR BARA KÖR ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0