Godmorgon Borås.


Sjukt?



Nu har ja vaknat och dushat.
sov inte allt för bra inatt jävla sjukdom, men men de kunde vell varit värre.
Nu ska ja fixa mig sen sätta mig vid datan och skriva till csn igen vilka skolor ja hade kunnat tänka mig att gå på och se om dom är csn godkännda.
Den jag verkligen vill gå på mest av allt den skolan vet ja att den inte är godkännd av csn:(
Men men vi får vell se bara ja får gå på någon utbildning så ja kan bli de ja vill :D
Min chef ringde i morse också och fråga om ja kan jobba näsa vecka, de gör ja gärna för ja behöver pengarna.
Haha jag fick mig ett gott skratt igår innan ja skulle lägga mig.
Jag va inne och titta på Kenzas sida och där såg jag att de kommit en Twilight dildo, Den är kall och glittrig precis som en vampyr.
Ärligt talat vem fan vill köpa en sånn?
De borde vell vara ett riktigt fan isåfall ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0