Helg :D



Nu är de slut jobbat för mig för denna veckan nu är de helg wohoo :D
Det gick faktikst ganska fort på jobbet idag också och de va ju bra.
Jag fick även förlängning nästa vecka också wohoo skit bra för pengarna behövs verkligen.
Och fan vad jag älskar att jobba kväll på H&m :D
Imon ska ja slappa på morgonen sova så länge ja vill sen sätta mig och titta en film kanske eller två :D
Nu hade ja tänkt titta lite idol för ja känner mig inte allas trött ja har verkligen vänt på tiden nu.
Måste säga de att ja verkligen älskar min Matthew killtröja ja köpte på utförsälningen, sitter med den på mig nu den är hur skön som hellst stor mjuk och varm :D tjejer köp sånna om ni vill ha goa mjukis tröjor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0