Hemma.




Jag på tåget i Sthlm.. väldigt snygg och seriös bild ;)


Nu är jag hemma från jobbet.
Idag fick jag inte träna nått :O För ja stog och plasta om alla kläder som kunder inte velat ha.
Men imon kankse ja får träna igen.
Det är vell dock skönt att göra något annat inte bara plocka men plocka ger bäst träning och träning behöver verkligen jag nu.
Imon är det utförsälning på jobbet allt kostar mellan 10-30 kr, hoppas på att ja kan fynda en massa fina saker :D
Ska hinna med lite saker före jobbet imon också, det är alltid så jobbigt när man har saker att göra före för jag känner mig bara slapp och behöver sitta ner innan ja börjar jobba nu när ja är sjuk och kroppen inte vill vara med igentligen men men.
Ne nu ska ja nog sova och drömma fint eller ja vill drömma massa bra drömmar men dom kommer ju aldrig :S
Men i natt håller vi tummarna (y)
Just de ja stog och tänkte på de på jobbet vilka bra roadtripper ja haft i sommar :D
Men va ja så dum att ja trodde att ja skulle ha världens roligaste sommar och besöka massa olika städer sen bara kunna återgå till tråkiga Borås och bo här?
Ne de kanske va dax för mig att se vad som fanns och börja leva mitt liv och ta tag i saker och ting?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0