Hinner inte med.



Lite röd? ;)

Hinner inte med att skriva här idag heller får se om ja orkar och hinner när jag slutar ikväll vid elva.
Jag tänkte gå upp vid tio idag för jag skulle hinna med allt men antagligen hade ja inte ställt klockan så ja vakna klockan halv tolv :O
Fick slänga på mig kläderna och springa ut och gå en sväng.
Nu ska jag fixa mig fixa här hemma sen hämta ut mitt nya körkort efter de göra sallad som jag kan ta med till
jobbet.
Jaja nu hinner ja inte skriva mer om ja ska hinna med allt som det är tänkt..
Måste också lägga till de att jag drömmer väldigt konstiga drömmar :S nästan varje natt drömmer ja om personer ja inte längre har i mitt liv som jag är ledsen att ja inte träffar längre.
I drömmarna är allt som vanligt de känns skönt iallfall..
Tjaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0