Hum :S Detta är min dröm kan de få bli sann? snälla!




Hum hur gör man?
Jag vill gå en Frisörutbildning som verkligen verkar skit bra man lär sig allt man behöver kunna den verkar riktigt seriös och man får jobb på deras salong efteråt.
Men nu är bara det LILLA kruxet vart får man 175 000 kr ifrån? :O
Och ett problem till hur får man tag i en billiglägenhet i sthlm eller hur får man pengar till lägenheten och mat?
Om man verkligen har en dröm om något man har velat göra väldigt länge och nu har hittat ett bra ställe att kanske uppfylla drömmen på ska då pengar få stoppa en?
Ja funderar bara på hur fan ja ska kunna fixa detta? Hur fixar alla andra de som går på utbildningen? :O
Även om man får ta lån till själva utbildningen så hur ska ja få tag i pengar till mat och husrum?
Ja vill verkligen detta ju de går inte beskriva med ord hur mycket jag vill detta! såhär mycket har jag aldrig velat nått innan och verkligen kännt mig motiverad till att göra! och naturligt vis ska de inte gå då? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0