Hur ska ja orka upp? :(


ungefär såhär pigg kommer ja va ;)



För det första ska jag vara hos tandläkaren klockan kvart över åtta imon alltså måste ja gå upp kvart över sju :O övertidigt tycker ja.
Sen kom Carro fram till mig idag och sa att dom behöver mig på dagskiftet:S
Usha ja som har varit helnöjd med att jobba kväll de är verkligen mitt pass.
Att kunna sova till elva och sen va ledig fredag och vara uppe länge eftersom jag är kvälls människa eller natt kanske men men ;)
Men nu måste jag iallafall byta till dag :S
Fick välja om ja ville börja sex eller sju, så klart tog ja sju desto senare desto bättre.
Så nu börjar ja ap tidigt på måndag :O men men de va ju bra att jag fick en vecka till.
Tråkigt bara om det bara är ja som börjar jobba dag av dom ja är med då är ja inga ja kan va med på rasterna och så :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0