Jag ändra mig!


Skela med ögonen mitt trick ;) här syns de dock inte så mycket :P

Idag får de bli en nästan ligga inne hela dagen dag har jag bestämmt!
Jag va ju hos tandis i morse klockan sju, ja började gå ner till stan och det ösregan verkligen ja blev piss blöt sen skulle ja gå hem också.
Jag hörde hur de plaska när ja gick och de va inte vattenpölarna som plaska de va inne i mina skor.:(
Så det känns inte så lockande att ens gå ut för så fort man går utanför dörren så blir man pisseblöt.. och jag överdriver inte!
Men ja har ju även en tid inbokad på salongen dom ska fixa mina ögonbryn så dit måste ja ju, synd att inte bussen går ända fram till dörren bara :S
Skulle även gått till infoteket idag det har jag sett fram emot hela veckan så ja kunde skickat iväg lite ansökningar till olika skolor.
Men i detta vädret känns de inte som de är någon ide för då kommer ja bli ner dränkt igen och bli sjuk :(
Så jag har mailat dom och några frisörskolor nu istället,
Nu ska ja ta mig nått litet och äta sen fixa mig och åka ner till stan som jag verklign verkligen inte vill igentligen men men..
Sen ska jag bara slappa hemma och titta på män som hatar kvinnor för varjegång jag börjat titta har ja varit så trött så ja inte kunnat koncentrera mig på filmen.
Men nu ska ja titta hela :D
Ingen vidare att bo i regn borran..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0