jobb


Nu ska ja snart iväg och jobba min sista dag på denna veckan, måste säga att de känns lite lagom att jobba två dagar ;)
nu har ja cyklat och solat fan de känns som ja bara blev blekare av att sola :(
ja har verkligen ångest nu över min kropp känner mig jätte tjock mot va ja va innan.
Och de är ju inte bara ja som ser de denna gången så ja har lite smått panik.
Det är väldigt svårt ja som älskar mat ;)
jaja jag får göra mitt bästa..
Imon har ja en helt del att göra jag ska till tandis sen ska ja till infoteket, gå ut och gå, gå till frisören fixa ögonbrynen vara med Anna och sen på kvällen vara med Julia. 
ska även säga hejdå till Linda :( 
Ne nu ska titta lite tv innan jobbet tänkte ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0