Kan inte sova.


Jag och syster på semester, när man är borta från Borås leker livet.


Jag kan ju inte sova nu de går inte kommer aldrig somna då :(
Jag har läst runt på massa bloggar nu vilket jag tycker är väldigt roligt :)
Den ja gillar mest är ju helt klart Carolina gynnings blogg älskar den tjejen hon är verkligen sig själv och skiter i vad alla tycker om henne hon bara är och de är det jag älskar med henne.
Läste även på hennes blogg att hennes nya bok har kommit ut då blev ja lycklig eftersom jag har läst hennes första bok ca 5 gr nu :P
Hon verkar också vara helt galen och de gillar ja också tror ja hade haft väldigt kul om ja umgåts med henne haha :D tror hon påminner lite om Annso och när ja va med henne hade jag riktigt riktigt kul.

Ja iallfall jag blir lite deprimerad här hemma när ja inte vet hur ja ska göra med allt typ livet.
Jag vill verkligen mest av allt flytta till sthlm och gå den utbildningen jag hittat.
Men eftersom alla tycker de verkar konstigt och onödigt får ja den där känslan i magen igen den kännsla typ det kankse inte är så bra igentligen om dom säger de.
Men varför lyssnar ja på alla andra det är ju mitt liv! jag måste verkligen sluta lyssna på alla och våga satsa på mitt liv annars kommer ja sitta här i alla år och vara olycklig och undra varför jag aldrig gjorde de ja verkligen ville.
För just nu känns de som de enda jag har som är kul är helgerna och dom är inte ens kul här hemma i borås.
Jag vill ha en vardag att leva för en vardag som sedan kan bli min framtid något som ja längtar till att göra på dagarna.
Det är verkligen så jag känner med frisör yrket.
Om jag hade lyckats få lån och lägenhet i sthlm och gå den utbildningen jag verkligen vill så hade jag haft, Det.
Jag hade haft denna utbildningen at gå på varjedag och göra nåtgot jag verkligen tycker år kul och veta att ja kan jobba me mitt intresse ok jag förstår att de hade blivit jobbigt och jag fått kämpa men hellre kämpa för något man gillar än att flyta på något man inte trivs med.
Så på fredag är det Hann som vandrar till infoteket och pratar med dom även om dom inte vet nått om privatutbildningar inom frisör yrket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0