Klar! nu blir de inne dag!



Denna hade inte suttit helt fel när man har film dag men ja ska hålla mig borta från sånnt!

Nu har jag fixat ögonbrynen ocksÅ :D dom är väldigt mörka nu men de brukar bli bättre efter någon dag haha jag ser ut som karushka nu för ja har inget smink och så är ögonbrynen helt svarta typ dom som såg mig gå hem från stan fick nog sig ett gott skratt ;)
Nu ska jag sätta mig ner och mysa framför tvn ska bli riktigt gott ja kommer inte ens ihåg när ja gjorde de sist.
Känns som ja alltid gjorde de innan men nu klarar ja inte av att sitta och inte göra nått typ, men idag ska de bli skönt när de e piss väder ute.
Frågan är ju bara vad jag ska hitta på imon kväll? ja och Julia hade planerat att ha en köör bara köör utekväll här i Borran men hon har blvit sjuk igen :(
Jaja får vell se vad som händer..
Nu blir de inne dag! :D och de känns Uppåtpuff!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0