Kvällen igår va kanonkul (Y)


Fin fina blåmärken:P


Ja de blev en lyckad kväll igår.
Först vid fem åkte ja och Julia till Lotta där vi gick tipspromenix och sen satt vi och prata lite med folk och drack.
Ja fick massa lakritsshottar av jossan och drack nästan upp hela vin flaskan så de blev lite virrigt där ett tag haha ;)
Ja och Zandra misstog ett barn på ett kort för en kebabrulle de e inte varjedag.
Sen kom Ramin och hämta mig sjussa ner mig till trandared vid nio tiden.
Jag åkte då till förfest hos David, Julia stanna kvar hos Lotta.
På förfesten var de ja,David,Lukasz,Eric,Robin,Stefan och en tjej till som jag inte vet vad hon heter.
De va kul  :D sen åkte vi vidare till X&y, första gången ja va där nu sen de öppna efter sommaren :)
Ja hade kul där också (Y)
Sen blev de hem till Lukasz och nana vi somna inte innan sex i morse för jag va pigg och ville vara uppe och tjata haha synd om han som va tvungen att stå ut med mitt tjat klockan sex på morgonen bara ;)
Ne men de va en riktigt kul kväll faktiskt.
Men ja har två stora blå märken på armen :O tror de e David som ligger bakom dom faktiskt haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0