Ons och ja börjar bli nervös :O






Ja det är onsdag och ja börjar bli nervös över fredag :O
På fredag ska jag alltså färga håret efter jag varit hos läkaren
Jag är inte nervös för att göra ny tattoo eller läkaren, bara för att färga och klippa håret!
Faaan ja tycker de e skit fint med blondt hår ju, ja vill inte bli för mörk men ja vill ändå ha någon förändring men ändå inte stor förändring men ändå vill ja de.
De går ju inte då lixom :O
Ja är så rädd att de ska bli fult och ja ska få annu dåligare självförtronde känna mig pissigare ful än ja gör nu :S
Många tycker nog inte de är ett så stor problem, men för mig är det de eftersom ja redan har mitt självförtronde på botten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0