Perfecta paret :)




Tittade precis lite på Ellen här hemma och fick då se att Ryan reynolds va med.
Eftersom jag tycker han är riktigt bra/rolig skådespelar tittade ja på intervjun med han.
Han är även jävligt heet ;)
Han verkar verkligen som en as kul kille normal även om han är kändis, de gillar vi.
Men iallfall så fick ja nu reda på att han och Scarlett johansson är ett par.
Jag är nog lite efter men men, eftersom jag gillar henne så mycket också så blev ja glad nu :)
Det är nog ett riktigt perfect par båda verkar ha båda fötterna på jorden hoppas verkligen de håller mellan dom så dom inte följer alla andra hollywood par i deras dåliga fotspår.
de finns perfecta par ändå :D
You go girl, and boy! ;)
ps. En sånn kille kan ja tänka mig haha ;)





Här syns det att även dessa kändisar är vanliga människor :) söta dom är :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0