Planer som SKA följas!





Mina nya planer :D
Den första är att jag ska börja svälta mig, eller a svälta och svälta de blir svälta sig för mig eftersom jag alltid äter så mycket annars.
Jag ska börja äta grovt bröd till frulle och äta fil sen lite mindre mat sen ta med någon frukt till jobbet på första rasten och andra rasten blir de en sallad.
Jag måste verkligen fixa detta nu!
Andra planen i mitt liv är.
Nu ska jag spara massa pengar och hoppas ja får massa jobb på H&M, vilket ja säkert inte kommer få nu när jag  väl ska spara.
Sen när ja och Julia har sparat ihop pengar ska vi åka iväg och resa typ till Thailand i ca en månad eller två de får vi se då.
Sen kommer vi hem lagom till sommaren har vi räknat med, då börjar vi leta jobb och lägenhet uppe i Sthlm och under tiden hoppas vi på jobba här hemma i Borås och ha en kul sommar.
Efter sommaren hoppas vi på att ha ett jobb och en bostad i sthlm. (ett nytt liv också) :D
Och ja kan börja spara pengar till frisör utbildningen i sthlm (Y)...
Fan va underbart om detta funkar! eller vad säger jag det ska funka!
Man kan om man bara VILL.. och ja VILL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0