RÖVEN ska BORT!


Ful bild men den va din på dom andra så den får vara med. Detta är i Zakynthos när vi va på massa olika ställen och tog snappsar :D


Nu har ja jobbat klart fan vad ja skynda mig idag va helt varm när ja väl skulle ta det lungt på rasten.
Här bränner vi kalorier ;) haha
Jag har faktsikt klarat min nyttiga dag idag (Y)
Jag känner mig riktigt hungrig nu men ja skiter i de och lägger mig så slutar ja nog vara hungrig vid denna tiden efter några veckor kanske.
Här fan ska fetmaröven bort ja skämms för fan över den :O

 Dagen gick ganska fort på jobbet men när ja väl sluta och gick utanför dörren såg jag bara att de brann som fan.
Det var en lastbild som stod i lågor precis på vägen jämte H&m.
När jag och Sandra sedan var vid våra bilar hörde vi en stor smäll lät som den explodera. :S
Jaja så kan de gå, men ja läste på bt att ingen hade skadats då de va vell bra.
Nu ska ja titta lite bloggar sen ska ja nana kudden.
Linda får ta att komma hem snart tycker ja jag saknar henne.
Och de va allt för längesedan ja var med Julia så nu får de bli helg!
Och Tess, GRATTIS på 20 års dagen !! :D


Kommentarer
Postat av: Tess

TACK HANNA :D

när linda kommer hem får vi träffas alla töser, vi måste köra nån vinkväll med kex osv det hade vart mysigt :D

2009-09-15 @ 22:26:09
Postat av: Hanna

Jaa de får vi göra de skulle ju vara jätte mysig :D bara prata massa skit dricka vin och äta nått gott :D

2009-09-15 @ 23:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0