Staden med Anniz..



Denna heetingen ska ja vara med idag wohoo äntligen :)

Ska snart till stan i detta fina regn väder med Anna :)
Ska bli kul att träffa henne igen vi har alltid lika kul när vi hitta på cp saker.
Det är marknad idag i stan så de kommer nog vara en hel del folk där men men vi ska shoppa :D
Ja fick en massa i lön eller a inte en massa men en massa för mig.
Hoppas ja hittar fina saker sen måste ja färga håret och klippa mig nästa vecka.
Ikväll blir de trevlig kväll ja ska köpa nått gott att dricka till ikväll men vad?
ja får lite panik på mitt hår de e så tunnt :O Kan ja inte få lite av min lillasyster Malins hår?
Varför har endel allt? :O Typ titta på idol endel är verkligen skit snygga och har hur bra röst som hellst varför får dom allt och vissa inget av de? de är inte rättvist tycker ja kan ni inte ge någon av dom sakerna till mig?


2 + 2, i'm gon undress you. Then we're gonna go 3 and 3 you gon' undress me. Then we're gon' go 4 and 4, we gon' freak some more, but first!
Forget about your boyfriend and meet me at the hotel room, you can bring your girlfriends and meet me at the hotel room.
We at the hotel, motel, holiday inn.



Någon mer som blir party sugen av denna låten? ja blir de som fan iallfall! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0