Tripp..


soligt?

Jag mamma och pappa va på en liten tripp idag.
Vi åkte till Hofsnäs och fika på deras mysiga fik sen klappa vi kalvar och va vid vattnet de va mysigt.
Så söta kalvar var det där, dom va helt ulliga såg jätte mjuka ut.
Tillslut kom en fram till staketet så ja kunde klappa den men då ville den bara slicka på min hand helatiden jävlar vad lång tunga dom har ochden var sträv som ett sandpapper haha..
Men ja fick klappa en kalv som va ullig wohoo ;)


Hej kalvis..


Nej inte slicka på mig ja vill klappa dig..


Kalven: om inte ja får slicka på din hand får inte du klappa mig BITCH ;)


Kommentarer
Postat av: Liiiimee

haha kalle kalv :D

2009-09-14 @ 21:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0