Resan! uncut verison ;)


Min och julias stång ;)

Nu händer det jag ska orkar mig på att skriva om hela vecka på Zakynthos.
Det kommer bli massa massa text får vell se hur många som orkar läsa men ni missar nått om ni inte läser ;)
När vi åkte i bussen till hotellet höll vi på att missa hotellet vi satt och prata och så titta ja ut och sa : Såhär kommer vi typ bo på stranden de e nog ganska likt här.
Julia bara skratta och prata vidare menas alla gick ur bussen efter ett tag sa Julia: Men va fan sa dom inte Andreolas? då är de ju här vi ska bo!. så vi fick springa av bussen :p
Det hade varit typiskt oss att missa vårat hotell och bara suttit kvar på den där bussen.
När vi gick in i hotellrummet såg ja att vi hade balkong så ja sprang ut helt överlycklig och skrek till julia vi ha balkong här kan vi förfesta! men när ja öppna såg ja att våran balkong va i en buske haha men vi såg de bara possetivt för då såg ju ingen in och tur va vell de för då hade dom fått se mycket naket haha ;)
Vi va ute på kvällen och nästa dag.
Sen dagen efter de också, då drack ja massa tequlia shots och blev kalas haha men hade jävligt kul.
Julia tyckte att ja gick på killar som va alldels för fulla men va fan dom drogs till mig haha ;) eller inte..
Sen va vi på stripp klubb också, en kille vi träffa som va inplockare till ställen jobbade även som inplockare på strippklubben så han bjöd dit oss.
Och eftersom stället hette Moulin rouge blev ja överlycklig och trodde att stället skulle va lite likt filmen.. de va de inte ;)
vi gick dit iallfall och fick se när en tjej strippa och fick dricka jävla massa gratis sprit sen va de dax för oss att lära oss några moves.
Killen som jobba i baren försökte även få mig att gå med på att få en lapdance men de känndes inte allt för lockande när de inte var några killar som strrippa :P
Bartendern lärde mig hur man gör snurren som ja sedan lärde vidare till Julia :D
En dag efter va ja där igen men då fick jag sitta utanför och hjälpa till att få in folk de va kul måste säga att ja lyckades väldigt bra :D bättre än dom som jobbade där helt klart ;)
En annan kväll va vi ute på krogen och vi träffa några killar som brukade vara på en karaoke bar så vi hände med dit för att höra dom sjunga.
Konstigt nog sjöng dom riktigt riktigt bra.
Vi vägrade att sjunga men när vi kom ut från toan hörde vi att dom ropade på oss i högtalaren dom sa : nu ska vi ha upp två svenska tjejer som ska sjunga mamma mia.
Så kom killarna och släpa upp oss och helt plötsligt stog vi där med mickar i händern och gapa typ :O
Vi titta på varndra och körde vårat ordspråk vi kört på hela veckan: KÖR BARA KÖR! så vi börja sjunga och ja tror dom som släpa upp oss ångra att dom gett oss mickar ganska snabbt ;)
Sen när vi hade sjungt skulle han killen ja satt jämte sjunga igen så han gick upp.
Och då ser ja att gubben som har stället och jobbar där ( en jätte äcklig gubbe typ i 50 års åldern) kommer springande mot mig och sätter sig jämte mig och försöker hångla upp mig.
Jag fick ta i med all kraft för att trycka bort hans äckliga huvud jag sätter handen iemellan och trycker in nagalarna i hans kind tillslut ger han sig och springer iväg.
Helt sjuk gubbe han måste varit riktigt pårökt för före de försökte han hånga upp killen vi va med och gubben klädde även ut sig till tjej ( bild nedan)
Ja sen gick vi på stranden på vägen hem och ja ville bada försökte få han andra killen vi va med att bada men han ville inte doppa sig men ja fick ner han i vattnet.
Där fick jag veta att de va första gången han va i havet att han tyckte de va äckligt och hade fobi för fiskar så ja va stolt att ja fick ner han dit :D
Strulade även med världens sämsta kille!
va bara tvungen att skriva det här för herregud ja trodde ja hade strulat med dom värsta men usha de va de värsta! jag är helt säker på att ja aldrig kommer stöta på någon dåligare i hela mitt liv alltså.
Känndes som han skulle hinna med allt på en halv sek usha usha usha !
haha ja ja se de possetivt nu strular alla andra som va dåliga innan bra! ;)
Ja det hände vell massa massa mer saker och jag har inte skrattat så mycket som ja gjort den veckan på riktigt riktigt länge.
Jag och julia kom på massa fina uttryck också haha fast dom är allt för fula för att skriva här :p
Vi blev också beronde av en låt som gick : OOoo like it like it i do it like a truck!
den sjöng vi heltatin.
Och körde hårt hela veckan på Kör bara Kööör.
Det är ett bra motto ska försöka leva efter de nu kör bara göra de man vill och skita i vad alla tycker och tänker.
Hur ska man annars få de man vill lixom?
Ne nu kankse de e dax att sova så ja orkar jobba imon igen.
tjaoo..


Julias ragg och äckel gubben!


Jag badar :D


sista kvällen..


Sista kvällen .. måste säga att vi tog vara på alla kvällar vi va ute varje kväll :D


Kommentarer
Postat av: julia

jag tycker faktiskt det var ganska kortfattat :P

2009-09-03 @ 11:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0