Woho ny gaderob nästan :D



Denna snygga köpte ja  :D


Sådär då va jobbet slut för idag och det är en jobb dag kvar för mig innan de är helg skönt :)
Jag hitta massa fynd på utförsäljningen, alla va galna dock och kastade sig i lådorna som fanns, ja själv är lite dålig på sånnt så ja tog de lilla lugna.
Men jag hitta en hel del, jag handla för 140 kr.
Jag handla bland annat, Matthew Williamsons badräkt,skärp och killtjockiströja skärpet gillar jag jätte mycket det är rosa med nitar och tjockiströjan gillar ja också jätte mycket den va skön de va en kill tröja men skit i de :)
Sen blev de en till kort skinnjacka en stickadtröja tunn en kort kavaj en kort tröjjacka en bh mm mm..
Fatta att allt detta gick på 14o kr helt sjuk bra (Y)
Ja ska förska ta bilder på allt på fredag kanske och lägga ut det :)
Ne nu ska ja nog titta ett avsnitt på idol sen nana.
Natti natti.
 


Denna tjockkill tröjan också de kan va gott att ha nu när de börjar bli kallt.



Och detta Lovli skärpet älskar de verkligen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0