Blir aldrig den samma om vi aldrig möt igen!




Fan vad låttexter inte blir lika fina på svenska som dom är på engelska..hum..
Jaja idag är de iallfall Fredag wihoo och Anna kommer (Y)
Ska börja fixa mig snart och välja ut kläder ja ska ha på mig på intervjun jag ska på idag :)
Kommer säkert gå skit för dom brukar aldrig gilla mig på intervjuer buhu:( Och detta jobbet vill ja verkligen ha de e ett jobb ja alltid velat jobba med.
Men men därför ja inte skrivit nått om de här heller för ne blir nog tyvär lika med noll :/
Jaja sen ska vi iallfall möta upp Anna på stationen ikväll hon kommer inte förens halv tio så de e ju ganska sent.
Ja ville verkligen gå på modevisningen som är på White room ikväll men den börjar nio så ja gissar på att den inte kommer vara klart på en halvtimma så man får vell skippa den :(
Ne nu måste ja verkligen fixa mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0