Dålig kväll!


Jag i morse med gammalt smink och jätte bakis i sumpan mc donalds är alltid gott då ;)

Ingen bra kväll igår vi stressa sönder innan vi skulle åka sen hann vi vara och "förfesta" hos Tilda i ca en halv timma.
Sen åkte vi ner till Amba sen när vi väl va där så säger Julia att hon la ut min plånbok ur väskan hemma hos Tilda alltså har ja inte med mitt legg.
Så ja tänker att ja tar taxi snabbt dit och hinner ner snabbt igen.
Men ja får inte upp Tildas dörr så taxi gubben får komma och hjälpa mig och när ja väl fått tag på min plånbok har taxin ruinerat mig på pengar så jag inte ens har råd att gå in på krogen.
Och alla mina intjänade pengar på att vara apa va borta lika fort som dom kom :(
Inte så kul..
Idag har vi vandrat runt lite i sumpan eftersom vi sov hos Kosse så va vi ju redan i sumpan i morse så då tog vi oss en liten titt på vad som fanns där de va trevligt haha :)
Sen åkte vi hem och titta film och ät enchiladas igen eftersom vi hade lite kvar. Sen ska vi titta på Wallander ikväll sen nana ja är sååå jävla trött!'
Hoppas helgen blir bättre nästa helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0