Fixa trixa mixa :D




Tralala vad jag är duktig nu har ja torkat av allt i mitt rum,köket och vardagsrummet har även städat hela toan :)
Kan inte börja dammsuga nu eftersom Julia fortfarande sover lyx hon har som kan sova..
Ja får dock panik på min säng för brädorna under sängen bara ploppar av :O
Vet inte riktigt vad dom gjort i denna sängen innan för dom sitter INTE bra och ja har ingen hammare att spika fast dom igen :/
Just de ja har inte berättat att ja pröva att tvätta min kavaj som ja sytt på kedjor på.
När den kom ut så va kedjorna borta och fickorna på kvajen va helt upprivna så det hängde trådar och kvajen va inte längre glansig och fin som den va innan :(
Men eftersom jag är fattig nu och den kosa ganska mycket va ja tvungen att försöka piffa upp den lite.
Ja har dragit i den klippt bort alla trådar och designat en ny grej istället för kedjorna på axlen måste säga att ja gilla den mer innan men den ser vell helt ok ut nu.. eller?

(Före) nemen titta har på mig min pjamas där också :)


Och nu fick de bli såhär när ja försöker rädda min kvaj..


Har ja glömt lägga upp bilder på min nya jacka också.

(Y) lite snyggare utan pjamas under ;)


Och denna söta rosa klänningen blir de att ha på sig på Lördag på Julias kalas se godis partyt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0