Freeeeeedaaag..





Wiii Fredag och vi har bara jobbat två timmar idag de e ju sådär lite lagom ;)
Vi har också varit och tittat på ett annat extra jobb här i Vallentuna.
Det verkade bra och de blir nog några extra hundra lappar på lönen de är ju behövligt.
Sen imon så ska jag till Barnens Djungel och prov jobba :) Får se hur de går med alla ungar också måste jag klä ut mig till en apa haha..

Nu har vi duschat så nu ska ja bara sminka mig och så sen ska vi nog ner till stan en stun och titta för Julia sa att H&m hade mycket rea så de blir till att se om man hittar något fynd där.
Imon står vi på listan till magenta och ambassadeur så vi får vell se vart vi går sen när vi ska ut men ja hade verat gå till ambassedeur idag för de e lets dance folket som är där idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0