Hey what ya doing with a girl like that?



Ja Ankvin spårar man med Eller? ;)









Cidern fick bara va en mellan dricka sen kom ankvinet fram (Y)





Guuud va jag känner mig äcklig och ful nu alltså.
Jag är blev som ett papper och finnarna ploppar upp och syns jätte mycket, Jag är inte nöjd med mitt hår som känns tunnare och slitnare för varje dag.
Och nu dom senaste helgerna har ja verkligt kännt mig äckligt ful och sletan :(
Hatar att känna mig såhär.
När ja kände mig så hemma bruka ja sola jätte mycket så ja illafall kännde mig lite fräshare och brun och han fixa mig länge på helgerna.
Ja mår verkligen dåligt när ja känner mig såhär äcklig de e säkert många som inte bryr sig men ja bryr mig verkligen och mår dåligt av de själv!
Så idag måste ja ta tag i detta och ta mig ner till solariet och sola lite även om ja inte har råd igentligen!!!

Och Anna klart vi vågar köra på Ankvin i helgen har vi någon gång brytt oss om vad alla andra säger om oss? ;)
Och när du är här klart de blir fullt ös då!!
Långtar redan till helgen så ja kan spricka :D:D


Lyssnar sönder Taylor swifts låt nu den är sååå sööt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0