Party/ Jobb..



hihi :D


Idag har jag varit och prov jobbat på Barnens Djungel.
Jag stressade som fan så ja vet inte om ja kan vara där för de känns som det är ett typiskt jobb där min psoresis skulle bryta ut mer för jag stressar så,
Men personerna som jobbade där va väldigt trevliga och barnen som va där på kalas idag va hur söta som hellst :)
Ja fick klä ut mig till apan också haha jag ska sätta in ett vackert kort på de sen ;)
Ikväll blir de party med Julia,Mathilda,Danken och Anders :)
Vet inte riktigt vart vi ska förfesta än men de löser vell sig.
Tralalal nu ska ja köööra ;) Dax att fixa sig.
Tråkigt bara att idag har h&m sin firmafest på åhaga den ville ja också varit med på. Men men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0