Tack för igår :D Toppen!

Gårdagen va verkligen kanon :D
Vi va hos Johanna först och fira Julia sen gick vi till sture companiet för de va så jävla lång kö på amba.
de va skit kul på förfesten spela vi ja har aldrig och alla va skit roliga och tröga ;)

Julia: Hur gammla är ni då?
Anders: 25 år vi är födda 85 :)
Julia: jaha hur gammal är man då?

haha lite senare:

Johanna: Jag har aldrig haft sex med någon med samma kön?
Loppe: Men de går ju inte två tjejer kan ju inte ha sex.
Johanna: jo man kan ju ha sex på olika vis.
Loppe: Vad är sex?

Mathilda: Jag har aldrig kommit på mina föräldrar när dom haft sex.
Loppe: Mina föräldrar har aldrig haft sex!
Hanna: Nehe hur fan kom du till då?

Hahaha fan va alla är smarta ;)
Sen sjöng vi som fan för Julia på bussen och på tunnelbanan, på tunnel banan ställde sig Loppe upp och skrek: nu sjunger vi för min flickvän fyller 21.
Så massa på tunnelbanan börja sjunga för julia haha gulligt :D


Sen idag när vi skulle åka hem från Danken så fick Julia gå utan skor för hon rammla ner för trappan igår och stuka foten och anna spydde i en påse på tunnelbanan och i stan :P
Snacka om att alla titta på oss ganska mycket när vi kommer med gårdagens kläder och haltande och spyande :P


Johanna,Julia,Jag och anna inne på companiet :D


Julia och Jag påväg till bussen.


Jag Ballongen och Anna.



Loppe,Danken,Jimmy Och Anders. Anna rada upp dom på ett kort och tvinga på dom mössor haha..






Jag försöker sätta på Loppe hatten :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0