Tralala Tisdag!



Helan och Halvan.. Saknar min halva hoppas hon kommer upp på Julias födelsedag!!


Wiii vi va i stan i söndags och titta lite sen åkte vi till kista och hälsa på Julias syster som jobbar på make up store :)
Sen gick vi och shoppa lite där i kista alltså.
Boråsare på söndagar kan man va i knalleland till fem i kista kan man vara till nio bra va? ;) haha...
Jag shoppade en rosa klänning som jag ska ha på mig på Julias födelsedags fest nästa helg :)
Ska nog ha mitt rosa Matthew williamson nit skärp och den klänningen ja ville även ha mina Jimmy shoo skor till för de hade blivit riktigt fint men dom är ju så jävla höga att man lutar framåt när man har på sig dom så ja får nog ta några andra istället :(
Ja de va la den enda klänningen ja kommer kunna köpa på vääääldigt länge! Julia har Shoppat en hel del men ja får titta på bara såå tråkigt :( de e synd om mig ja vill också shoppa!
Jaja idag har vi jobbat som vanligt  de har gått bra men idag har vi hela dagen eftersom nathalie är på träning så vi ska ut och fodra ikväll också.
Vi har även sädat huset igår guuuud va vi är duktiga va? :D
Ne nu ska ja sätta mig och skicka iväg lite cvn...
vi ska även iväg och titta på ett annat stall jobb på fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0