hahah!


I hallen vid julias gadrob! Hon tyckte tavlan passa in ;)


Sååååååå nu kan ja skriv här igen :D
Vi har flyttat och är nu farmme och har allt inne i vårat lilla hus ja tycker de blivit jätte mysigt med alla saker :D
Men ja mår piss har har nog nu feber också usha!
Hoppas de e bättre imon när vi ska börja jobba!
Ja har haft jätte mysiga två dagar eller tre blir de ju här nu än än så länge..
När vi åkte i bilen hade vi as kul haha herregud så mycket ja skratta va, vi kom underfun med de att vi storasystrar inte är riktigt som vi ska i huvudet haha ;)
De va ja och malin (min lillasyster) Och julia och Jenny (Julias storasyster) inget normalt gäng ;)
Sen igår va Mamma och Pappa här uppe också vi va på stureplan och gick lite och handla lite och gjorde lite annat de va mysigt :D
Mys pys :D:D


Hahah vi köpte en dammsugare idag och Julia prövar den precis nu!
De går såhär : Hon börjar suga med den och säger : Den verkar suga jävligt bra ! Hanna: ja de vet vi någon mer som gör Haha..
Ja va bara tvungen att säga de ;)
Sen när hon börjar dammsuga fastnar de en påse i damsugan och hon tar upp den och slår i bordet så de håller på att välta hon börjar as garva och ja säger till henne att sluta innan hon slår sönder hela huset sen när hon ska sätta ner den så slår hon emot mitt vatten glas så de näsan välter ut..
Ändå envisas hon nu med och stå och dammsuga.. gud hjälpe mig ;)




Hallen från mitt rum :P
Ja tog kortet på kvällen därför de e så mörkt..


Julia dammsuger VARDAGSUMMET :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0