Grrrr!!!



Julia med sin nya mössa ja köpte till henne idag,, åå min lille tusse! hahah!!!



Nu har vi varit i Aninge och shoppat lite, jag köpte ett par leggins eftersom jag verkligen va tvungen att ha de.
Sen åkte vi till Danderyd och handlade månadskort och de va billigare än vi trodde alltid tumme upp på det!
Imon ska vi jobba först då sen så ska vi åka till staden och titta lite :D
Sen är de nästan helg :D ja skulle behöva sova lite extra ja är trött som fan men i helgen kommer vi få fullt upp!
På fredag så jobbar vi halvdag sen så vet ja inte riktigt vad vi ska göra om vi ska till stan då eller bara slappa sen på lördag ska vi upp tidigt och hälsa på Chester sen hem ut och festa sen upp söndag jobba sen hoppas vi kunna titta när Emd spelar i Dandery wii :D
Men fan vad snål man har blivit här nu när man inte har några pengar att leva för :O
Annars brukar ja bara handla utan att tänka typ här får man tänka på varje krona och vet nu vad :O:O
Jag har handlat med kuponger haha de har Julia lärt mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0