Första arbetsdagen i borås avklarad :)


Buuuuu! haha hur kan ja va på cp humör nu!?


Ja då har man gjort första dagen på H&m idag då :)
Allt va sig likt bara de att de va hur mycket nya folk som hellst sen ja va där sist.
Men kul att träffa gammla vänner som börjat där nu :) riktigt gott gäng på kvällen och guuud va ja ÄLSKAR att jobba kväll :D
Det är så skönt när man tänker på att man tjänar pengar på detta jobbet och träning ger de me (Y)wii..
Inte världens roligaste jobb kanske men folket är lovli och pengarana bra och tiden går hyffsat fort ..
Och så många jobb som jag prövat på innan och inte trovts på för folket har varit dåligt är ja verkligen nöjd att gå tillbaka till H&m, ja får hoppas på att dom har mycket att göra nu ett tag så jag får va kvar OCH att kvälls passet får va kvar! :)

Imon ska ja orka mig ner och sola lite tänkte jag.
Ska även titta upp allt detta me tre fakturorna fan va de krånglar alltihopa!
Ja vill bara säga upp mitt abbonemang och byta till någon annan förutom tre för allt har varit skit där sen jag bytte till min iphone!

Ja vill ha min lön nu så Ida kan fixa mitt hår och ja kan shoppa massa massa kläääder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0