Håll tummarna!




Ja och Mitt Hjärta i fredags när vi hade Mys hos Anna :)


Godkväll bloggen ;)
Nu har man gjort sin måndag då alltså en dag närmare helgen ännu en gång :)
Vad händer i helgen då? De vet ja inte ens men man måste ju ha nått att se fram emot får vell hoppas någon vill ut på lördag och någon annan vill hitta på nått på fredag :)

Jag ska ringa på en lägenhet imon, Har redan mejlat till han och han sa att den va kvar då men med min vanliga tur är den vell borta lagom till ja ringt han :/ Skulle va min vanliga tur.
Får gå upp lite tidigare imon då och ringa.
Shit va ja har gäspat hela dagen på jobbet min kropp är helt slut efter helgen .. de e bra de betyder att man haft roligt :D

Ne va tråkiga inlägg ja skriver nu för tiden men de händer inte så mycket kul när man jobba jobba jobba och jobbar..
Ja jobbar ju sex av sju dagar nu för att ha råd med att flytta :)
Trivs faktiskt med det.. ja tycker om att ha saker att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0