Hon är en sån stygg tös!



Min älskade flicka har åkt tillbaka till Sthlm idag utan mig buhu :( Kommer sakna henne,


Ja hörde världens fulaste låt på malins ipod nu när ja va ute och gick,
Den gick såhär fint.
"Jag checkar in dig du checkar in mig, Hon är en sånn farlig tjej hon är en sånn farlig tjej hon är en sånn stygg tös!"
Hahahahaha!
Ne fan vilken överskotts energi jag haft hela dagen ja har typ suttit och hoppat på stolen inte varit bakis bara slapp i kroppen.
Först skulle ja och Ramin gå på bio ikväll men så blev de icke sen skulle ja och Tommie hitta på nått men vi kom inte på nått och djurparken hade stängt så de blev inte heller nått.
Så nu går ja och lägger mig i ett välförtjänt bad och tar hand om mitt hår och badar de me lite Bobbys shampoo:)
Dax att ta hand om de nu innan ida ska sätta i mitt nya hår nu i veckan wii hoppas de blir bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0