Konstig dag!


Denna nu mumma ;)


Idag va en konstig dag alltså..
Jag hade ju räknat med att vara hemma och idag va den dagen jag inte hade bokat in nått med några kompisar utan skulle bara fixa alla saker som behövs fixas ,städa,sola och gå ut och gå.
Men när jag hade varit och solat och städat hela lägenheten ringer dom från H&m och frågar vart jag är någonstan.
Va säger ja och fattar nada eftersom dom sa förra veckan att dom som inte fått något kontrackt skulle gå hem och ja hade inte fått nått.
Jaha säger hon.. men ditt kontrakt ligger här fast de inte är påskrivet så du har fått förlängt denna veckan me..
BRA att dom säger de då!
Jaja jag fick iallfal åka och börja jobba direkt hade ju inte fixat mig eller nått så idag va ja lite lagom sletan på jobbet.
Ja hatar fan att visa mig ute bland folk när ja e så sleten!
Imon är ja mer förberedd på jobb dock ;)
TRÅKIGT bara att ja och Anna hade bokat in att vi skulle äta sushi imon som ja hade sett farm emot :(
Men vi flytta de till fredag kväll istället :)
Och så hade ja planerat me Frida att gå ut och gå me henne på fredag dag men de blir ju inte heller nått nu..
Vi får hoppas mitt löshår kommer på posten imon så ida kan fixa de på mig på tors!
Konstig dag idag kroppen är helt mongo för ja inte va instäld på att jobba..
Men shit va ja har fått för mig att röra mig myket nu och gå ner i vikt!
Imon tror ja att ja tar cyklen och tar en sväng om innan ja börjar jobba :D
Ne nu ska ja lägga mig och Läsa ur Mias bok man blir verkligen peppad när man läser den.
Va dig själv, våga satsa va gör de om du gör bort dig ? du har ju iallfall försökt!


Myskväll på Fredag me oss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0