Nytt hååår :D:D Glad glad glad!


Mongo cp yes i am! Men fan va ja är glad för håret :D


Syns inte så mycket för solen lyser in ..

Nu har ja varit hos ida och fixat mitt hår fan va duktig hon är :D:D
Hon tog ut mitt gammla löshår klippte mig sen satte vi i nytt löshår klippte in de i håret och sen locka hon de lite fint :D
Fan va nöjd ja är har aldrig varit såhär nöjd innan!
Alla som vil ha fint hår gå till ida dirr!

Nu ska ja snart jobba igen sen ska ja till mitt hjärta Annis och mysa :D
Vi ska äta snittar och dricka vin och prata och kanske spela nått spel mys mys mys!
De va så jäkla längesedan vi bara umgicks och inte festa nu.

Mår bättre idag me ingen hjärtumör idag..
Känns ju att huvudet va cp igår och kroppen är helt mongo men ja kan stå upp så ja kan jobba bra där me (Y)
Ne dax att äta ett knäckebröööd!
wi wiii wii tänk att lite hår kan göra en såhär glad sjukt men gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0