On my mind!


Lite lagom grosie på bakfyllan i söndags, men aldrig lite lagom mongo bara överdrivet!



Ja gick och tänkte på tusse filmen hela dagen idag í jobbet :)
Måste titta på den igen snarast! får fråga mamma om hon kanske vill se den me mig på fredag när ja slutat eller något :)
Imon blir de jobb igen..
Jobba är det enda jag gör nu på måndag till lördag jobbar ja.. jag har en ledig dag i veckan men hoppas verkligen de syns på min löne spec sen ;)
Ja börjar bli som Jocke som bara jobbar heltiden haha ;) sorry att ja tog dig som exempel om du läser men du är arbetsnarkoman ;)

Nu har ja tittat massa Lägenheter och de finns ingen ledig till mig va fan! Leta leta men hittar inget va de ja !
Åh va ja vill shoppa!
Funderar på att shoppa lite fint från H&m`s sida om ja inte får va kvar nästa vecka missar ja utförsäljningenn och den vill ja verkligen gå på!
Men med min vanliga tur s får ja gå hem då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0