Pingpongshow = Pingistunering?





Nu har ja jobbat mina åtta timmnar även idag de känns skönt nu är de bara en åtta timmars dag och en sex timmars dag kvar på H&m denna veckan :)
Ja stod i returen hela dagen med Fanny så kul vi hade vi prata om allt mellan himmel och jord.
Har ni dett mia och klara? Om inte ni måste titta!
Ja läger in en länk här nere så ni kan titta! dom är fan bäst.

Sen berätta även Fanny att en gubbe hade kommit fram till henne och Pandan när dom va i Thailand och frågat om dom skulle gå på pingpongshow.
Fanny hade trott att dom mena riktigt pingis typ pingisturnerning men så va ju inte fallet när hon kom in dock ;) fy..

Imon ska ja ut och gåååå en sväng innan jobbet men alla mina skor gör ont :( Buhu..
Ida ska fixa mitt hår på fredag morgon hoppas på att de blir nice :) Men de va ganska lite hår ja fått hem men de gör vell ändå någon skillnad..
Och så ska hon klippa mitt sletna gahh ja kommer inte ha nått hår kvar :O
 Ne nu är de dax att titta lite Mia och Klara så man får sig ett gott skratt innan man nanar..

Åh just de fan va ja bott i "skogen" för länge nu när ja gick från bilen titta ja på marken heltiden så ja inte skulle trampa på några ormar.. haha..




Bästa! sähär ska mitt och Julias bröllop vara.. Någon som är på?
http://www.youtube.com/watch?v=FGzRTFyVWgc&feature=PlayList&p=953260551BA340BF&index=0&playnext=1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0