Pissigaste dagen av dom alla!

Jävlar vilken helvetes piss dag de blev av detta då!
Först när ja kom så kom gruppledaren och sa att ja hade gjort en massa fel igår hade plockat helt åt helvete fel på en vagn.
Sen när ja väl börjar plocka går ja och tänker på det heltiden och titta noga noga noga och då blir procenten dåliga.
Då börjar ja istället skynda mig som satan så ja känner mig helt äcklig och svettig men ändå får ja lika pissiga procent.
Sen fick alla andra sina papper idag me hur dom ligger till me procenten och dom hade varit på dom om att de va dåliga procent dom hade och dom va skit bra mot mina.
Så nästa vecka tror ja inte de blir något H&m för mig de blir nog så att dom skickar hem mig.
Dax att söka alla jobb som går att sööööka!
Ja vill jobba i butik hjälp mig! eller på bageriet men de lär aldrig hända så butik är min nästa önskan.
Och nu när ja äntligen skulle gå hem efter en piss dag kom ja på att ja glömde min tröja på vagnen :(
'Den kommer ja säkert inte få tillbaka mera..

Ne nu avslutar vi denna helvetesdagen med lite bilder på sveriges hetaste man för att pigga upp mig själv!
Vad är nästa steg på piss dagen? mardrömmar hela natten? :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0