Va gör ja? Nu kör ja!

Va gör ja? Nu kör ja!! Japp jag låg och tänkte igår hur ja ska få de ja vill, alltså ett liv som är mitt eget. Ja vill ha lägenhet,bil och jobb. Så när ja går hem ska ja skriva ut en massa cvn och gå och lämna i massa butiker eftersom de är de ja vill jobba i just nu. Sen vet ja inte riktigt va ja vill ja vill göra men kanske undersköterska eftersom ja tycker det verkar intressant och då är inte jobbet det samma varje dag. Så ja tänkte även sätta mig ner nu och titta massa ky-utbildningar. Det är så jobbigt när man inte riktigt vet vad man vill syssla med. Det jag vill bli som mest får ja vell bara acceptera att ja aldrig kommer att bli för utbildningen bara finns som privat utbildning och inte inom högskolorna. Nu har jag iallfall ringt h&m också och sagt att ja kan jobba där om ja behövs så fort ja kommer hem. Dax att kööra Hanna.. Ja är bara så trött på att tänka på allt önödigt, eller à igentligen är vell de ;) Dax att hitta ett jobb där man kan jobba över mycket och verkligen känner att de e nått man gillar. Ja vill inte ha ett sånt liv som man hatar sitt jobb och tvingar sig att jobba och bara vill spy på de. Ok man får börja me sånna jobb kanKe men sen när ja jobbat mig uppåt vill ja GILLA mitt jobb!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0